اهميت بازاريابي ايميل


ما بزرگترين سؤال را مطرح کرده ايم ، بازاريابي از طريق ايميل چيست ، اما به اين موضوع توجه نکرده ايم که چرا بازاريابي ايميل براي تجارت شما بسيار مهم است. بياييد در مورد آن صحبت کنيم.


عليرغم ظهور رسانه هاي اجتماعي و ايميل هاي ناخواسته اسپم (که به هيچوجه يک استراتژي بازاريابي خوب نيست) ، ايميل همچنان مؤثرترين روش براي پرورش سرب و تبديل آنها به مشتري است.


 


دلايل زيادي وجود دارد که شما بايد بازاريابي ايميل را يکي از اولويت هاي اصلي خود قرار دهيد ، اما در اينجا 3 مورد برتر ذکر شده است:


1. ايميل کانال ارتباطي شماره 1 است.


آيا مي دانيد حداقل 99? از مصرف کنندگان روزانه ايميل خود را بررسي مي کنند؟ اين را نمي توان از هر کانال ارتباطي ديگري گفت.


 


2. شما ليست خود را داريد. در هر بستر رسانه اجتماعي ، حساب شما (به همراه همه طرفداران و پست هاي شما) ممکن است در هر زمان و به هر دليل و بدون اطلاع قبلي به حالت تعليق درآمده يا حذف شود. با اين حال ، شما ليست ايميل خود را داريد.


هيچ کس نمي تواند آن هدايت ها را از شما دور کند.


 


3. ايميل فقط بهتر تبديل مي شود. افرادي که محصولاتي را از طريق ايميل به بازار عرضه مي کنند ، 138? بيشتر از افرادي که پيشنهادات ايميل دريافت نمي کنند ، خرج مي کنند. در حقيقت ، بازاريابي از طريق ايميل داراي ROI 4400? است. اين فوق العاده است! و اگر سؤال داريد که آيا رسانه هاي اجتماعي حتي بهتر هم مي شوند ، دوباره فکر کنيد: مقدار متوسط ??سفارش يک ايميل حداقل سه برابر بيشتر از رسانه هاي اجتماعي است.
ايميل به سادگي بهترين راه براي فروش آنلاين است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دنیای بازی Cynthia Patricia دانستنی وب دانش آموزی نرگس هلر املاک توقف خرید فروش رهن اجاره سپر بلا مالیخولیا rama دفتر خاطرات یک ناشناس